sobota, 6 maja 2017

MAGICZNE DRZEWO

Witajcie! Jeśli ktokolwiek tu wchodzi to cześć! Postanowiłam, że od razu nadrobię wszystkie książki, które ostatnio przeczytałam... A zatem, niedawno kupiłam 3 części "Magicznego drzewa". Postanowiłam, iż dokupię pozostałe, ale na razie opowiem o tych. Pierwsza część to "Czerwone krzesło". Opowiada ona o rodzeństwie, Kukim, Filipie i Tosi. Pewnego dnia dostają czerwone krzesło, które spełnia każde ich życzenie. Nagle zamieniają ich ciocie w dziecko, młodsze od nich samych. Kolejne części opowiadają o kolejnych przygodach z magicznym krzesłem. Przeczytałam tylko:
- "Czerwone krzesło"
Znalezione obrazy dla zapytania magiczne drzewo books
- "Tajemnica mostu"
Znalezione obrazy dla zapytania magiczne drzewo books
oraz: - "Olbrzym"
Znalezione obrazy dla zapytania magiczne drzewo books
Z tego co widziałam, jest mnóstwo różnych okładek.  Książkę oceniam na 4/5, bo to także fantastyka, nigdy bym nie dała 100%.
P.S Wiem, że zapewne wielu z was czytało te książki, więc piszcie jak wam się podobały.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz