sobota, 6 maja 2017

AKADEMIA DOBRA I ZŁA

Książkę "Akademia Dobra i Zła" przeczytałam jakieś 2 lata temu, jednakże postanowiłam, że o niej napiszę. Więc książka opowiada o przyjaciółkach, Agacie i Sofii, które pewnego dnia zostają porwane do Akademii Dobra i Zła. Agata, wiecznie ubrana na czarno, bez poczucia humoru, natomiast Sofia, ciągle ubrana w białe i piękne ubrania i z uśmiechem na twarzy. Kiedy docierają do Akademii, Agata trafia do AKADEMII DOBRA, a Sofia do AKADEMII ZŁA. Kilka dni potem, okazuje się, iż zaczynają stawać się (Agata- dobra, a Sofia- zła). Przez to, dochodzi pomiędzy nimi do wielkiej kłótni. Teraz pytanie: Czy tak powinno być od samego początku, a może wręcz przeciwnie?
Czy dziewczyny znowu będą przyjaciółkami?
Dlaczego zostały zabrane do AKADEMII?
Oczywiście odpowiedzi znajdziecie w książce:
  Znalezione obrazy dla zapytania akademia dobra i złaCzęść 1
 Znalezione obrazy dla zapytania akademia dobra i złaCzęść 2

Znalezione obrazy dla zapytania akademia dobra i zła 3Część 3

MOJA OCENA: 4 gwiazdki na 5 gwiazdek, ponieważ jest to książka fantastyczna, a ja fantastyki zbytnio nie lubię, dlatego to cud, że oceniłam ją tak wysoko.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz