niedziela, 7 maja 2017

GAZETKA "PRO"

Kilka dni temu, napisałam własną gazetkę o wszystkim. Chodzi o to, że chciałam napisać gazetkę, którą będzie chciał czytać każdy. Dlatego uznałam, iż gazetka będzie na każdy temat, aby nikt kto ją dostanie, nie będzie się nudził. Gazetka nosi nazwę: "Spójrz na świat z innej strony- przez różowe okulary (w skrócie PRO). Na początku: DZIAŁ KSIĄŻKOWY.
Napisałam tam o wszystkich książkach, które są na moim blogu, oprócz jednej, która będzie w następnym poście. Dalej są seriale i filmy, potem aplikacje na telefon, które mnie zaciekawiły oraz ostatnie to DZIAŁ PLOTKARSKI, gdzie opisuje podstawowe informacje o danych gwiazdach.
Wiem, że nikt tego nie przeczyta, tej gazetki, ale ważne, że ktoś kto czyta tego bloga, wie o istnieniu "PRO".
Michalina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz