środa, 3 maja 2017

NEVER NEVER

Hej! To znowu ja! Nikogo tu praktycznie nie ma, ale to jest świetna zabawa dzielić się opiniami na temat książek, które niedawno przeczytałaś. Sama do niedawna uważałam, że czytanie blogów jest nudne, teraz kiedy sama taki prowadzę, jest to bardzo ciekawa rzecz. Więc wczoraj skończyłam czytać 1 część "NEVER NEVER". Na pewno każdy z was o tym słyszał, wiele osób poleca tę książkę i słusznie, bo jest to moja druga ulubiona książka, tuż po PLL. Książka opowiada o Silasie i Charlie, którzy tracą pamięć. Niespodziewanie. Okazuje się, iż są oni parą od czterech lat. Najdziwniejsze jest to, że pamiętają rzeczy typu: Kim Kardashian ożeniła się z Kanyem Westem, a nie jak mam na imię, czy gdzie mieszkam. Strasznie dziwne, musicie przyznać. Pod koniec okaże się dlaczego to się stało, dlaczego stracili pamięć. Jeśli chcecie znać odpowiedzi na pytania:
- Dlczego?
- Jak?
- O co chodzi?
- Na prawdę nie pamiętają swoich imion? :) TAK
To koniecznie jedźcie do sklepu po "NEVER NEVER", wygodnie usiądźcie na kanapie, weźcie popcorn, czy co tam chcecie i zanurzcie się w lekturze. 
PS. Kupiłam sobie kilka tych moondrive boxów, w jednym z nich była taka zakładka, specjalnie do tej ksiązki. Ale o innych boxach w innych postach.

 Znalezione obrazy dla zapytania zakladka never never ksiazkaO pozostałych częściach napiszę, jak je przeczytam. Piszcie w komentarzach wrażenia po książce!
PS2MOJA OCENA: 5/5- 5 gwiazdek na 5 gwiazdek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz