sobota, 9 sierpnia 2014

'MOJA ULUBIONA KSIĄŻKA"

Cześć! Dzisiaj chciałabym napisać coś o mojej ulubionej książce " Czarownica piętro niżej " której autorem jest Marcin Szczygielski. Jest to bardzo interesująca książka ponieważ bardzo dużo się w niej dzieje, sami przeczytajcie. Co robić, kiedy deszcz wciąż pada, pada, pada? Oczywiście oglądać telewizję i jeść pizze, najlepiej dzień w dzień. I cytować dialogi z ukochanych seriali...

Ale życie nie może być tak piękne. Zatem któregoś dnia zwykła Maja ze zwykłego bloku - musi wyjechać na wakacje do ciabci.

Ale nuuuuuuda. Stara kamienica, czarno - biały telewizor bez pilota, skrzypiąca wersalka... i jakieś tajemnicze odgłosy na strychu.
Ech, żeby choć z kotem można było pogadać... albo z jakąś wiewiórką (czy lisem?)... A tu tylko prastara ciabcia, jej makatki i obtłuczone kubki. I Zdradliwe Lilie.

Zdradliwe Lilie? Duchy?? Gadający kot??? Wiewiórka, która chce być lisem?! Nie wierzycie?! To przeczytajcie. Jednym tchem!!!


Ja przeczytałam jednym tchem i wam także gorąco polecam.
MOJA OCENA:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz