sobota, 9 sierpnia 2014

TROCHĘ O MNIE

Cześć! Mam na imię Michalina i mam 10 lat , a książki to moja pasja. Zawsze mówię mojej mamię, że ja także chciałabym napisać książkę, ale jak już zaczynam ją pisać to jej nie kończę. Mama mówi, żebym zajęła się jedną książką, a nie dwudziestoma. Moja rada brzmi tak: Jeśli chcecie napisać książkę, to skupcie się na jednej, a nie, że zaczniecie pisać jedną, potem drugą i tak dalej i tak dalej i tak dalej. Bo jak będziecie pisać tysiąc książek na raz i żadnej nie będziecie mieli dokończonej to nie za fajnie wyjdzie.
Życzę miłego czytania książek jak i pisania. Muszę jeszcze dodać, że pisanie postów na blogu jest dość podobne do pisania opowiadań. A może podzielicie się ze mną swoją twórczością? Chętnie przeczytam, możecie mi jeszcze przesłać jakieś ciekawe tytuły książek.
Powodzenia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz